Sunday, July 15, 2012

麗、麗麗與 Yoyo

 昨天老公大人把中缸和大缸中的魚魚來了個大遷徙。中缸有條 金色的 gourami 成了大霸王,把其他不同顏色的 gourami 都追得半死。不單只是同類的魚,大霸王更把缸內的 platy 和 dwarf rainbow 都追到瘋了。見狀,我走過去指著大霸王訓導...牠不像 Yoyo,一點都不怕我!我拍缸牠當無事發生!!激死我!至於大缸,情況也不樂觀...   缸中那條 3-spotted gourami 追魚追得更離譜!無禮貌、又無規矩!我可以感覺到牠其實很怕我,但怕都無用!唔聽話就係唔聽話~!最可惡就是牠霸道到連缸中那兩條出名惡死的麗魚 '喵~' (Mel. Auratus 非洲鳳凰) 都怕了牠!!


既然兩個缸分別都有惡霸,不如就把牠們放在一起,一於惡霸鬥惡霸吧!嘻~ 中缸的大霸王過到大缸後立即變成鵪鶉!哈!大缸那條 gourami 因為身型最大,所以現在變得更可惡。 ...容忍有個限度,睇我幾時忍無可忍就會掟條嘢去細缸同 Yoyo 玩!!現在中缸就 keep 住那些溫文可愛、又聽教聽話的魚魚。 =)   圖:水草生長得很茂盛,變成一個小森林。這只是魚缸的半邊。


Yoyo 追魚, fin nipping 情況嚴重。我其中一條 puffer 被牠玩到病重,現在還沒有好轉... 身體好像 '發髦' 一樣黑掹掹!... 所以我們索性把兩條 puffer 一同與 Yoyo 隔離,保住小命要緊。這是其中一條健康的,怕怕羞羞...不敢正面望我,但又想知道我喺道做咩!


  冇魚追,悶到震!!Yoyo 獨自停在 breeding net 上發呆。PS,那個圓形的黑印不是什麼不可告人的秘密,而是 breeding net 的 sucker hook。


 與其說牠 '停' 在 breeding net 上,倒不如話佢 'sip 灶 la' 比較合襯!睇下佢,篤極嘟唔走!嘻~!


 正面!哇哈哈哈~~  =D


這張照看到的是反光的魚缸玻璃。呢條魚唔蠢嘅!佢知我冇喺佢正面影相,但個相機嘅紅光又照到佢...於是眼珠一碌,喺塊反光玻璃道睇住我。 咁醒目嘅魚我點捨得唔要佢?!為咗佢,我可以放棄整個森林。

又:無聊上網看...才知道某種魚的中文翻譯叫'麗魚',也有一種在翻譯後叫'麗麗魚'!一字之差,樣子相差百倍~  =)   

1 comment:

  1. Yoyo 正面的那福相笑爆我的嘴!哈!哈!哈!

    Mom

    ReplyDelete