Monday, May 7, 2012

Supermoon, May 2012

很難得才出現一次的 supermoon 在過去的週六出現了。聽說這個 supermoon 除了會比平常所見的月亮大14%外,還會光30%!!基於某種原因,我決定前去看看!=D  由於位置問題,我要走出住所才能看到月亮。亦由於時間太遲的關係,看到的月亮經已升到上半空了,所以看起來沒有想像中的大。用來拍照的是部老爺傻瓜機,我又不懂得調教晚間攝影功能,加上核人的拍攝技術...所以...  哈哈~~  不過收穫也算不錯,雖然拍不到超級大月亮,但能夠拍到'另類'的照片 - priceless!=D  這個帖,給你!

這天下午去了 Big Al's。本來說不去,但最後都去了。老公大人想看看那個 tent sales。走的時候向天空拍了這張照。隱約看到兩條彩虹。

 在天空中用肉眼看得見而又最光亮的星星,這應該是太白金星吧! =D  我要 zoom 到最盡才拍到這個效果!!看!!那點在左上方暗黑色的東西!!鏡頭問題清除不了!!

 家裏的露臺看不見月亮,要特意落街拍照。還要走到老遠地拍...當做做運動~ =) 拍這張照片時外面經已差不多天黑,時:八點四十五分左右。

 看到了~~ 那個 supermoon 一點都不 super...  經已 zoom 到最近...

 囧~~~~~~~~~~ 影到變形!!!

 .....這張照算是七十多張相中拍得最好的了。 起碼月亮是圓的!!為了拍這張相...我要找個地方把手按在石礡上面,然後吸一口氣,再閉氣...按相機掣,跟著等:capturing... (囧!), processing (囧!!!!)。完成後才能透氣!!

 .....人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全......(手震!!)

 ....又變形了!! 吼~~~~~~~~~~

 蝸牛。在草地上看見,特意蹲踞一旁拍這個照。怎知自己年紀老邁又超級手震,拍成這樣!!!

 好!這次比足面,跪在草地上拍!!...結果都是一樣~~~!!吼~~!!!!!!!!

這兩棟王八蛋...  !!!....  如果真的建成後我一定找地方搬!!

夜景....我經已企定定嚟影架啦!!結果效果仍然如此... 明白我為什麼不拍任何夜照了嘛~!

月亮上升得很快喔~ 自己的拍照功力不夠...其實這晚的月亮好像跟平常見的都差不多。

好!月亮暫時不拍了,來拍一下我平常最擅長的 macro 照吧!!=D  .....影堆樹葉啫,嘟搞到咁!!

吼~~~~~~~~~~!!  越影越衰!!攪到鬼影重重...

.....咁多點光,估下邊點係月光?!(just joking!!)...  =P

囧......... (慘過手震,但這個效果不錯~  嘻!)PS,最頂那條白色的東西是月光!!

Yipee~~~  齊來跳舞吧~!  =D

玩開又幾好玩噃!!

像不像馬蹄鐵?!要拍到這個效果原來很簡單! =D  只要手在按下相機掣時夠震便可以了!哈哈~!

我部相機拍夜景時很煩...要等'capturing'、又要等'processing',過程中手一震甚至連呼吸照片便完蛋了!拍這種照片可好,既可以呼吸又可以手震!

拍照時手腕輕微兜兜圈便能夠做到這個效果!紅色:車尾燈、白色:街燈、綠色:紅綠燈。還有一些不知道是什麼光...

手腕以 '慢動作' 移動...看到那部白色車嗎?!=)

這個嘛...我本來是想拍那架飛機的... 拍照時手腕郁動著,suppose 所有發光的東西都會變成一堆亂線,為何天空中的那五點白光沒有做成這個效果?

11:34pm,網上說這個時候是月亮最接近地球的時刻,應該最大最圓... 看!什麼都沒有!!就連那粒太白金星都不見了!!台頭望上天,只隱約看到北斗七星...冇啦...

囧~~~~~~~!

14 comments:

  1. 拍夜景冇腳架, 冇大機, 談何容易.

    ReplyDelete
  2. 哈。。好似比我拍嗰啲不遑多讓,相信要到郊外用腳架拍。拍夜境要請教一下 Dan哥嘅心得。

    拾捌砵,就嚟大一歲啫,妳或者無嗰位"視千年如一日咁勁";但相信不至於"年紀老邁又超級手震"吧!=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講影相我相信唔夠十八砵多, 但間中都有影吓嘅, 如果部機冇光圈, 快門嘅自主權, 再加埋冇腳架; 咁就要好似十八砵咁影藝術抽象相先得.

      有好多時見人影夜景, 或者影演唱會之類, 居然用閃光燈, 真係唔知好嬲定好笑. :)

      Delete
    2. 請問Dan哥,傻瓜相機通常要 set 什麼 mode 才能在沒有閃光燈下拍到普通夜景?有 Twilight, Twilight Portrait, Candle, Soft Snap, Landscape, Beach, Snow, Fireworks 選擇。我現在 set 的是自動 program mode...

      Delete
    3. 請問妳"普通夜景"嘅定義係乜嘢? 通常傻瓜機只可以影吓普通人像, 或者近距離物件, 因為傻瓜機通常唔可以自己調較光圈同埋快門, 所以影夜景唔可以利用光圈/快門嘅技巧影一張夜景. 傻瓜機影人像離唔開-人光背景黑, 人光背景亦光. 妳所講嘅所謂 feature 相信係一段畫面嘅效果, 唔係影夜景嘅功能. 我諗妳嘅機只不過係一般傻瓜機, 影夜景有一定難度, 甚至可以講唔可能, 最大不了都係開著閃燈影個人像.

      用傻瓜機影夜景一定需要腳架, 因為快門一定好慢, 手震會破壞畫面. 我奇怪妳上面一張蝸牛相; 點解會震, 因為係近距離, 用閃燈一定影到.

      其實而家一部比較好(似大機功能)都唔算太貴, 一部五六百蚊嘅機已經好好玩, 而且效果唔錯, 體積响大機同傻瓜機中間, 有興趣可以考慮吓Samsung 或者 Sony.

      Delete
    4. 多謝 Dan 哥指教!那張蝸牛相背景比拍出來的照片還要黑,我又不喜歡用閃光燈... 對焦了按下相機掣畫像立即散開 out-focus。我以為係因為我'mau'喺道所以 focus 唔倒,點知跪喺道嘟 focus 唔倒!總不能為了拍張照片趴喺條街道... 功力未夠冇得抵賴~~ 下次返香港一定會買過部相機! =)

      Delete
    5. 睇張蝸牛相應該係夠光影得到, 只不過妳冇用腳架定住部機, 因為當時光度唔夠; 所以部機自動將快門速度改慢, 可能係一秒, 可能係兩秒. 响呢一兩秒期間如果妳唔用腳架定住部機; 唔好話妳踎响度定瞓喺度, 妳一郁個畫面就會花. 妳張蝸牛相唔係死於 out-focas, 係死於震動 (因為快門速度慢咗).

      如果真係需要在比較暗嘅環境影相, 妳仲有一樣嘢可以做; 就係加大 ASA 感光, 希望某程度幫到少少, 一段傻瓜機都可以調較ASA.

      Delete
    6. 係咪?都話揾啱人啦,開正 Dan哥嗰瓣。=D

      Dan哥,請教下呢部傻瓜機你點睇,Nikon L310 Walmart 今期賣 $238.00。

      http://www.europe-nikon.com/en_GB/news_room/news_releases_main.page?Period=&Quarter=0&SY=0&ID=templatedata%5Cen_GB%5Cnews_article%5Cdata%5CGB-NR-L310

      Delete
    7. Dan哥, try this link for the detailed spec.

      http://www.europe-nikon.com/en_GB/product/digital-cameras/coolpix/life/coolpix-l310

      Delete
    8. 更正: 唔係 ASA 感光, 係 ISO 先啱.

      Delete
  3. 呢部 Nikon Coolpix L310 應該係全統式 point-n-shoot 機 (即是傻瓜機), 如果要影一般快相應該冇問題, 個樣好似單鏡反光機, Nikon 機嘅質量有信心, 但如果真係認真影相, 單鏡反光機先係正路.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔該哂!都係用嚟影下普通相;貪方便又唔想太差,Nikon 古董菲林單鏡反光機我都有部,但好耐無掂,昨晚心血潮攞出嚟玩下,見個皮袋都甩哂皮。:(

      Delete
    2. Dan哥,昨晚卒之買咗,好過我舊嗰部Sony DCS-W210好多,個Zoom同埋高清Movie好正!

      Delete
    3. 唔同級數啦, 而且你嗰部Sony機都好幾年; 要換咖喇. 你睇吓呢部新機有冇得控制快門同光圈? 如果有就好玩好多, 不過我相信冇.

      Delete