Wednesday, June 13, 2012

Yoyo 動態更新

對上一次寫有關 Yoyo 的博文都經已是兩個多月前的事了。牠本來生活在大缸中,有自己的私竇,也有自己的空間。可惜牠實在太頑皮了,時刻都在挑戰我的忍耐力。  ...牠每天從早到晚都喜歡追魚:沉底魚,追!搶食魚,追!擋路魚,追!把我的魚追得失魂落魄...老公大人見我激心,想把 Yoyo trade 走,但我不肯!!最後牠的命運就是移居到這個細缸裏。把牠放進細缸與兩條 puffer 同住。最初還怕牠會被 puffer 吃掉,不竟 puffer 都是食肉獸!日子過得久了, Yoyo 還是身壯力健...倒是那兩條 puffer 另我擔心,怕有朝一日牠們會被 Yoyo 追死~! (June 13 - 呢輯相已經影咗幾個星期,當時 Yoyo 仲未斷鬚,石仔也未換。)

這是我的細缸。若不是我加了一個紅箭嘴,霎眼睇埋去你睇到啲咩?!這個缸中有三條魚。兩條 spotted puffer 和我家 Yoyo。中間那個 decor 是我故意把後面向著外邊的,方便睇住 Yoyo 瞓覺和拍照。

誇張的瞓覺姿勢!!我特意沒有在照片中加上水印,方便睇嘛~~  平時牠見我走近已經立刻彈起,今次牠都費事理我,只是眼望望~!

現在已經見慣了,記得第一次見牠打橫瞓時以為佢死咗...   我發覺好像很多 loach 都是這樣瞓覺的...這包括 clown loach。

睇吓!佢驚嘟唔驚呀~! 我通常見到牠這樣睡都會叫牠做 '秋刀魚'。一條放在碟上準備 serve 的秋刀魚!!=D

變態 (撈 bee-茄....)....

Yoyo 瞓喺道唔郁,我轉移視線去影隻 puffer。 隻 puffer 超級難影,郁上郁落冇時停,我好辛苦先影到呢張相。對焦對得好地地突然 Yoyo 發咗癲喺我面前追魚!!九成九呷醋我影人地啦~!!

好啦,好啦~!! 怕咗你啦~!! 影你啦~~!

知道我喺道影佢,幾乖~! 郁嘟唔郁呀~!!

一個 post, 任影唔嬲~~~!! 有冇見過啲魚企定定唔郁喺道俾人影相呀?!通常啲魚見到個相機閃紅光就即走㗎啦,邊會好似呢條嘢咁習慣哂吖~~  呢啲嘢要從小訓練嘅~~

犀利!魚表面啲皮嘅紋嘟影到! 呢條魚為求目的喺我面前唔咁亂嚟郁嘟唔郁,耿係驚我唔理佢啦~~

嘟好,佢頭頂上面個'S'字仲係清晰可見! =D  雖然有啲崩咗,但好過冇咗~~

影完相我走開咗,佢唔見我...自己嘟冇乜隱,於是返屋企瞓覺~! 又:早前喺 Hamilton Beach 執嘅石仔等遲啲浸完水後就可以加進呢個缸中~~  Yay~~

5 comments:

  1. Haha ! You really did your homework, so you may not have a meteorite, but you have a lucky charm for sure...=D

    ReplyDelete
  2. 你條魚又癲又可愛。睇佢瞓得爽!

    Mom

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 對!你的魚有沒有這樣睡覺?

      Delete
    2. 真的沒有見過,相信魚不用睡覺,只是停止活動,老僧入定一樣。

      Delete