Wednesday, November 30, 2011

黑糖提子包(唔好學)

我做啲麵包你地睇吓就算喇,千奇唔好學,教壞人嘅!!呢個黑糖提子包係 Mom 話要食嘅,之前嘟整過結果失敗咗。依家再接再勵... Well,個 result 比以前啲 bun 改善咗,因為我開始掌握發yeast嘅竅門!哇哈哈哈~~ 起碼依家嘅麵包嘟會發大,但係出嚟嘅結果似焗蛋糕多過焗麵包...  呢個 recipe 喺 internet 嘟有,而且個樣仲好靚添(啲麵包係一個個餐麵嚟嘅),不過我天資遲鈍整唔倒一個個,所以變咗一 loaf...

雞蛋 1 隻加鮮奶共             杯(這個份量太多了,我減到 1
高筋麵粉                        杯 (水達達,我加到2杯)
吉士粉                           2茶匙
黑糖                              ¼ 杯多啲
乾酵母                           茶匙
牛油                              湯匙(室溫回軟)
提子乾                           ½ 杯少啲(先用水浸10分鐘,滴乾水份,再用廚房紙吸乾水份)

 我把所有材料通通掉進麵包機裡再按'麵團'繫。

 一小時後發酵如此(我先用溫水把酵母浸溶)。

 麵包機自動關掉後我再繼續發酵。 發酵一個半小時後成績如此。

 我轉到另一個容器裡繼續發酵。

 把它放進開着燈的微波爐裡 - 我給它所需要的溫暖~  發酵三個小時後變成這樣。

 烤焗完成~  變成了一個蛋糕...

 蛋...糕...  o_O"

 橫切面...  味道唔錯,但係硬咗啲, texture 似白糖糕...有代改進,有代改進!!

2 comments:

  1. 恭喜,恭喜,大有進步,基本上都似一條提子方麭!

    早前回此帖不知所踪還是覆錯帖,其它博客見到可能唔知我噏乜!哈。。

    MJ

    ReplyDelete