Monday, January 2, 2012

Yoyo, you're Doomed!!

養魚係一種樂事,尤其係養啲攪笑識比反應而你又吹佢唔脹嘅魚,例如:Yoyo Loach. 我家 Yoyo 追魚,追着我心愛而又絕版嘅 Sterbai Cory 同埋 Green Moss Barb,我點會放過佢?!要捉佢其實好難,需要鬥智!首先要好努力地趕返佢入佢嘅住所道,然後慢慢拿起佢個住所,仲要 make sure 佢中途唔會偷走滑出嚟,拿到相當嘅高度後要即刻放個'監倉'喺下面等佢滑落去!'監倉'頂部要凸出高過水面好多,如果唔係佢好容易就可以偷走嘞!

哼~ 仲捉你唔倒?!!慢慢坐監啦!!

呢條魚真係好攪笑嘅,成日嘟好似好想同你交流咁! 有鑒於此,我就同佢'交流'吓啦~ 哈哈~

...有冇見過一條可以比人任摸嘅魚?!我屋企有條!哈哈!困住 Yoyo 後我同佢'交流'吓用隻手指摸吓佢... 我其實 expect 佢會游開反抗,點知佢無郁仲瞓喺道比我任摸,仲好 enjoy 添!!真係比佢激死!Yoyo 好滑身體冇鱗,摸佢同摸條鱔冇咩分別。

佢個'監倉'。

'監倉'頂部唔係凸出水面好多,所以佢好容易就可以逃獄...

Yoyo 喺守行為時已經逃獄過兩次,我幾經艱苦先捉返佢入去!!

孤單凋零又寂寞!

想逃獄狀,首先喺網邊試探圍牆高度。知道我唔係睇住佢時佢就游上去'啪啪啪啪'(吸水聲),跟住翻牆鼠出去!!

出咗去佢開始放肆駁晒老命追魚!!見邊條追邊條籍此發洩!我睇到扯火!前面那個 decor 就係佢屋企。

呢條絕版 Green Moss Barb 係 Yoyo 追殺嘅其中一個對像...

條魚一定覺得我好蠢,次次嘟可以比佢逃獄成功!今期我將張咭紙放喺佢個監倉上面,仲用粒石仔壓住個頂!睇佢點走!哼~

監禁24小時冇得假釋!!

偶爾佢嘟會有啲朋友嚟探監嘅~~ (下面那條係 Upside down cat)。

No comments:

Post a Comment