Saturday, January 28, 2012

任辰龍年超沮喪事件簿之:撞車

繼龍年大年初一被公司裏的老佛爺質食死貓後,昨天年初五又在 Steeles/Yonge  發生撞車事件( 不是我 at fault )...   落地不夠兩個星期的新車就這樣被撞了...  唉~~  好沮喪...  撞我的人是個四十來歲的中東人,他倒算有心,下車第一句就問我有沒有事然後跟我道歉... 我都不好意思變得太潑婦。我的車不算撞得太傷,他的車可慘:左前邊 bumper 大爆裂,還有一塊就甩嘅 bumper 半天吊...  他說路面滑有冰雨,車不聽話就一下子撞過來... 還說我不該這麼快就 cut 出去轉左線。說到尾我都是在走直線呀~  吼~~

8:15am, 返工途中。我在 Yonge St. 南行駛到 Steeles 將近紅綠燈位準備轉左時突然有部車 '砰' 一聲撞正我部車的後乘客車門...  擺明冇睇 blind spot 啦...  囧~~~~~~~~~~~!!

 可能正在發白日夢,而且被撞後車身沒有太大的震動,所以我不以為意。直到一兩秒後我才醒起好想被人撞了,才停下來下車看看....  好像撞得不太傷: 加埋泥水只見後邊右乘客車門被撞凹少少,冇乜刮花!

 天寒地凍落濕雪加冰雨,這樣的情況下交換資料後我就繼續返工。公司沒有文件要處理,所以今天早走了...

下班後首先去了 '口水佬' 的 body shop quote 個 fixing cost,然後去本車的 dealership quote 價,最後比比面去了這個中東人相熟的 body shop quote 價...  <把車洗香香後凹凸痕更加明顯 。>

 估吓呢個 damage 要整幾多錢!!嘻嘻~~~  本來我們以為三四百可以了事,因為就這樣看上去只是傷了車門... 可惜此次碰撞他也撞花了車門則邊那條細 panel,更大鑊嘅係刮花埋那個 rear quarter panel(花咗兩點!)。車門要整塊換... Quote 價成為千六!(口水佬 quote 千三 cash 價,dealership quote 千六,中東佬的 body shop quote 千五,算公道)私下賠不了他叫我過他保險...搏命道歉,算君子了。

 看到車身左邊 panel 那兩點跟花痕嗎?不是因為花了那個地方可能可以早早了事...  為了那兩點,他叫我去 collision center 報案從而可以 claim 保險。可是警察沒有受理,說車身損壞所要更換的part 的價錢加起來不超過一千,所以只是幫我們交換資料了事...

 沮喪了整天總要寬代自己~~  呵呵~~晚上去了 Sano 吃~

8 comments:

  1. 驟看可能不算大件事,估價一千上下加兩日租車算是公道價,工序是除bodywork外要整度門噴過,後遺症是若手工不好, featheredge 嘅 clearcoat 會出現 peeling,insurance company preferred bodyshop 有永久保証,自己揾的bodyshop 就要白紙黑字保証。新車被撞肯定不爽,不過撞車人無事就 ok 啦,車可以replace人唔可以。

    今日到Big Al買水草都買咗幾十蚊,都未買魚,養住水同水草先啦...哈

    MJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. MJ: :我決定返 dealership 整車,不會去找外邊的 bodyshop 整啦~ 都是過他保險。 Dealership 說因為撞到彎位所以建議整道門換,揼番徙時間喎... 謝你關心! =)

      Delete
  2. 某論壇"徵"用咗你啲相喎,你知唔知咖?
    http://forum.yorkbbs.ca/showtopic-2532035.aspx

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔出奇吖都唔係第一次啦,十八砵個blog由於更新率高、內容及圖片都十分pro,十八砵個名家响噹噹同埋有價,遲下可能註冊專利,凡轉載都要收版權費,又或者聽我以前提議寫飲食專欄:)

      MJ

      Delete
    2. 哈哈,冇,話聲你知啫,我就冇你更新得咁多,因為身邊太多人會凸住我,話我靜係識影,佢哋冇得食

      anyways, keep up the good work :]

      Delete
  3. 謝謝你告訴我他們用了我個 blog 同埋啲相,你唔講真係唔知而家攪到咁猖獗... 用唔緊要,因為以前都試過比人 link,但係 at least 唔好用雞乸咁大隻字遮住我個 '拾捌砵' 吖... 吼!!

    前幾個月某餐館(不開名啦~)沒有通知我就 link 了我的 blog 去某 'groupon' site 賣廣告,引來四千多名消費者買了他們的 promotion coupon。聖誕後這間餐館大概倒閉吧,結果這些可憐的消費者大都被騙了財...我好像成為幫兇一樣真過意不去... 這間餐館在去年十月尾 launch 這個 promotion 的前幾天我才去了他們那裏吃 lunch,那老闆跟老闆娘是認識的,還特別走來跟我寒暄,不過沒有提起 promotion 此事真有點過份!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩我的vouchers即買即食若果唔係就蝕水囉!

      MJ

      Delete
    2. 所以話,呢邊同亞洲一樣,話就話copyright,講真其實一樣冇咖,唯可以慶幸就係佢哋有放你blog地址,註明出處,多少會多啲人嚟睇你個blog :]

      hareluya

      Delete