Thursday, January 19, 2012

駕駛新車冇樂趣...


最近出了一部型號為 '逃亡' 的新坐駕... 這部車並不是我的選擇... 牌子是老公挑選的,我只能在眾多的型號中挑選比較合我心水的高身車--'逃亡'。從落訂到出車總共等了差不多兩個月的時間!車行本身說可以在聖誕前出車,結果一拖再拖... 為什麼?!!別提了!提了讓我更火滾!總之,這間在 Kennedy / Hwy 7 的某車行,我建議有機會不要在那裏出車!吼~~

我沒有駕駛新車應有的那種喜悅(這真悲哀!)...已說過,這牌子不是我的選擇... 再說坦白點:我不喜歡這個牌子!更不喜歡渣自動波!!唯一感到安慰的是,車身顏色是我選的(如果連這個也不能作主這實在是悲哀得很!!)駕駛這部車讓我感到高興的是它有個超級無敵大擋風玻璃,視野廣闊一望無際,而且有高高在上的感覺。還有值得讚許的是它的 side mirror 安裝了盲點鏡(鏡中鏡),轉線不需轉頭望!哈哈~

好!又到彈劾時間喇!這部車我 so far 覺得有三大缺點,改善是不能改善的啦,因為我不是汽車製造商,而且我也不是專家,只能在這裏發表愚昧的個人意見:
  1. 起霧超快!!車開了約五分鐘窗已經開始起霧... 我是個不喜歡開風的人,以前所駕駛的所有車很少碰到這個問題,就算真的起霧,開少少窗走風等一下玻璃自然散霧。這部車,把窗都開了霧也不散,而我又不想開風... 真讓我頭痛!!
  2. 前碟後鼓,breaking distance 超長。在這個年代邊有人仲用前碟後鼓㗎??!!為什麼不能豪爽少少四邊煞車系統盡用 break 碟和 '鮑魚'??!實用又好看些...  煞車距離可能因此而比較長,breaking 沒有這麼 respondsive (可能這是我的錯覺?!)。
  3. 風油軚太風油,沒有咬地實在的感覺!開中速轉少少軚整部車已經感覺好像要'甩'出去一樣!(嚇死我!)正確來說,是'失控'吧?!'飄移' 跟這部 '逃亡' 扯不上關系... 我不想在結冰或下大雨的路面上因失控而滑到冇雷公咁遠... 呸呸呸!!這等事是不會發生的!!
我要的車很簡單,只需符合兩個條件:棍波,有天窗(這部車簡直是'伯母'!)。乏了!!我最好安安靜靜懷着高興的心情去開這部車。說到尾我還要長時間對着它... 

謝謝你聽我訴苦。

    17 comments:

    1. I am really sorry to hear that and it breaks my heart. Relax, breathe deeply and say “I have to have the ability to stand up for myself”

      Mom

      ReplyDelete
    2. 這是妳老公挑選和喜歡的車就讓給他揸吧,再出一部自己喜愛的!(可以的話)..哈!

      MJ

      ReplyDelete
    3. These cons have not been improved in the past few years (Not my opinion..it's consumer report) sorry to say that !
      The last 2 are nothing unusaual for SUV, but 4 wheel dic-brakes is almost standard for SUV.

      - Plasticky dash and cabin
      - Plenty of body roll
      - Choppy ride
      - Uncomfortable backseat

      MJ

      ReplyDelete
    4. 恕我無知, 真係唔知你地講緊邊部車. 8(

      Dan

      ReplyDelete
      Replies
      1. 唉, 真失敗, 諗咗成個上午先諗到係乜車.

        Delete
    5. Dan,

      哩啲絕對與你失敗嘅問題無關,只是你有個老友都唔問下。俗語有話凡(煩、繁)事揾谷哥(Google)嘛!:)
      若果仔細留意照片還可以見到十八砵拿着相機同架車影靚靚,重有高樓头厦做背景!:)

      MJ

      ReplyDelete
      Replies
      1. 嘩 MJ 你好細心啫, 連十八砵攞住個相機影相都留意到, 你真係高人. 我就係上谷哥摷咗成日先搵到乜嘢叫"逃亡"車, 我就係憑著一個車頭燈先至肯定到呢部係"逃亡".

        不如玩個CSI遊戲,用科學監証方法睇吓影相係乜嘢地方.
        証據 1 - 影相地方應該係商場 parking lot
        証據 2 - 附近有高樓
        証據 3 - 有紅色廣告牌
        証據 4 - 紅牌上有白字

        你估會係邊度?

        証據 3 + 4 =可能係有 Staples 嘅商場

        Delete
    6. 勁!!咕唔到只係一幅車頭燈相你地可以睇倒咁多野!!哈哈~~ 小女佩服!!佩服!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. 未算勁, 玩埋個遊戲先再讚!!

        D

        Delete
      2. 案發現場: 若估計無錯,應該是45 Red Maple Road, Yonge/Hwy 7 商場停車場,有侍十八砵開故!:)

        BTW, tried SANO AYCE tonight, not bad at all.

        MJ

        Delete
      3. 講中邊個商場難度唔高, 請列明第幾行第幾格車位.

        D

        Delete
      4. Dan,若單憑照片的取景和倒影角度,我只能辨別車嘅坐落方向和在停車大約位罝,相信就算實地堪察最多也只能有七八準繩,不過就當十足吧,我諗連目擊証人也不能百份百肯定吧!
        你的問題相當益智有趣! :)

        MJ

        Delete
    7. Hahahahahhaha!!!! BINGO!! 全中!!

      ReplyDelete
    8. 簡單消除玻璃霧氣的秘訣

      這三種方法都有防止玻璃產生霧氣的效果。

      1.用乾肥皂塗一塗,再以乾布擦拭。

      2.用濃度90%的酒精沾濕布後擦拭。

      3.在海綿或棉布上滴幾滴洗髮精後擦拭。

      Mom

      ReplyDelete
    9. 我現時呢部車都有呢個起霧問題, 解決方法就係一上車就冷暖氣一齊開, 因為開冷氣有抽濕作用, 我問過車房朋友, 佢地都話係常用方法, 會唔會嘥多啲油就唔知. 我以前揸部四腳爬爬, 已經退役, 但冇霧氣問題, 相信同設計有關, 又話者一分錢一分貨. 我都要試試 Mom 嘅方法, 不過唔知自己有冇咁神心; 得閒抹吓肥皂水.

      D

      ReplyDelete
    10. Dan 的提議是最佳辦法,通常汽車空調在散霧的位置冷氣會自動開啟抽濕,不過既然是冬天自然要暖氣同開,問題是十八砵唔鐘意吹風,呢架車較易起霧嘅原因係,1. 温差 2.車內和空調系统內空間大些濕度自然高啲 3.乘客體温加呼出的濕氣在冷天或雨天起霧的問題更明顯. 所以在冬天遇上起霧問題,若果空調只是吹風或散霧而沒有啓動暖氣的話便會有玻璃結霜嘅反效果。
      既然妳唔鐘意吹風,mom (伯母?)的提議是折衝辦法,原理係將玻璃上濕氣化成超微水珠,寥勝於無 !:)

      MJ

      ReplyDelete
    11. 多謝你地嘅意見!今日大寒出面凍到爆!出街街只好開暖氣防起霧,等暖啲我一定用肥皂玩吓!=)

      ReplyDelete